Wednesday, May 11, 2011

aku ade blog...walao...

hello buddies.....

ni pertama kali aku try buat blog..semua ni pon sebab ak tengok ramai member-member terutamanya ex-mozac yg dah ade blog-blog yang cool....

EX-MOZAC..!!!
haaaaa.....yess...my previous school was mozac or sains muzaffar syah...my beloved alma mater...sekolah yg banyak mengajar aku cara hidup berdikari di asrama dan bergaul dengan kawan-kawan yang HEBAT....

actually...i have no idea what to write in this blog later on....

maklumlah...buat ni pon sebab ikut kawan....

ok lah...kepada member-member yg dah baca blog ni....silelah follow...ataupon....ade button like kat atas nun....rajin2 lah tekan ye....

untuk member-member yang dah otai blog-blog ni.....tolong lah aku...blog ni pon buruk lagi...aku x reti nk hias-hias...x berseni la katekan..haha..

ohh...lagi satu...aku tengah exam....and blogging.....haha...goodluck untuk sape-sape yang tengah or da abis(nak tunggu result)....

i think thats all...ty..

No comments:

Post a Comment

 

© Pak Eis Blog
Revolution Elements by Blozard. Original WP theme by Jason Schuller | Distributed by Deluxe Templates