Wednesday, May 11, 2011

end of sem 2 !

hello buddies..

with the end of bio paper just now.....

ITS THE END OF SEM 2 AUSMAT !

so...just want to share some experiences in second sem of ausmat in intec..

ada banyak jugak bnde menarik sem 2 ni...

firstly...aku kena pegi kem KACA....haha..kem ni untuk budak2 yg x skor sem 1 =.="
markah sem1 aku terok la jugak untuk tidak dipuji....so kem ni best sebab buat kat kem Fadhilah Kamsah...tidur bilik aircon...makan sedap(tapi basuh pingan sendiri)..aktiviti pun best...TAPI AKU TAK NAK PERGI LAGI...!!

lepas KACA, ade kem iProkhas pulak...ni pulak Islamic Camp...ajar camne nk survive kat luar negara dalam persekitaran yang x mengamalkan Islam...kem ni pon best jugak...kat asahan....

sem 2 ni...aku ade buat satu research...kalo korang ingat aku ade sebar2kan survey pasal toys...RP(research project) ni dah siap da pon....Alhamdulillah....

lastly...aku ade amik IELTS exam minggu lepas...untuk anyone yang tak tau....ini International English Language Testing System.....same lebih kurang macam MUET...ade speaking, listening, writing and reading...susah jugak exam ni....untuk fly aku kena dapat band 6/9.....harap-harap dapatlah..

second sem of ausmat was really hectic....tests and quizzes almost every week....and ALL ARE COUNTED FOR FINAL MARKS!! wafakkk....mati aku...sume markah macam haram...yang bole skor pon bio je la...

itu je kot utk sem 2....syukur Alhamdulillah sume dah lepas....harap boleh skor untuk final...

HAPPY HOLIDAY Y'ALL !...ty

No comments:

Post a Comment

 

© Pak Eis Blog
Revolution Elements by Blozard. Original WP theme by Jason Schuller | Distributed by Deluxe Templates